اهلا و سهلا بكم في منتدى ملاك الاكاديمية
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

اهلا و سهلا بكم في منتدى ملاك الاكاديمية

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

نكت مصري اخر فرفشة

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
maro magnoonet tantoon
معجب فعال
معجب فعال
maro magnoonet tantoon

نكت مصري اخر فرفشة Empty
مُساهمةموضوع: نكت مصري اخر فرفشة   نكت مصري اخر فرفشة Icon_minitimeالجمعة مارس 23, 2007 6:23 am

استاذ الحساب يسال التلميذ: لو بابا استلف الف جنيه من البنك والف جنيه ثانيه من جاركم يبقى هيرجع كام الف؟ التلميذ: مش هيرجع حاجه يا استاذ. الاستاذ: يا ابني استلف الف وبعدها الف ثانيه. التلميذ: مش هيرجع حاجه يا استاذ . الاستاذ: اجلس يا ابني انت متعرفش حاجه في الحساب. التلميذ: انت اللي متعرفش ابويا...

واحد صعيدي اخد ابنه للدكتور, دخل الابن الى الغرفة وبعد دقائق طلع الدكتور يقول للأب ان ابنه مات, فخرج الولد مسرع يقول لابوه: انا ممتش يابا!! أجابه ابوه: انكتم وانخرس انت هتفهم احسن من الدكتور ؟؟؟

سئلوا ولد: ليه قتلت أبوك؟ الولد : كانوا عاملين رحلة للأيتام, كنت عايز اروحها. المحققين: طب ليه قتلت عمك ؟ الولد: كنت عايز ابن عمي يسافر معايا! المحققين: طب ليه كنت عايز تنتحر؟ الولد: لأنهم لغوا الرحلة

واحدة كل يوم تفيق من النوم تلاقي ملابسها كلها ميه.. اخدت راي جارتها.. قالتلها اعملي نفسك نايمة وشوفي الميه بتيجي منين.. وهي نايمة لاقت جوزها قاعد يتفرج على قناة لبنان.. وكل ما يشوف واحدة حلوة.. يقول هاي حلوة.. وهاي.. اتفوووو

مرة اثنين مساطيل ماشيين في الصحراء... طلع عليهم اسد... راح واحد منهم رمى عليه حجر وهرب بسرعة... اتطلع وراه لاقى صاحبه واقف ما بركدش... قال له مش عم تهرب ليه؟ قال له: واهرب ليه؟ هو انا اللي ضربته؟؟؟؟؟

واحد عنده مزرعة جزر كل ما الجزر يطلع تيجي ارانب من المزرعة اللي جنبه وتاكل الجزر يغضب ويمسك الارانب ويسالها عملتو اية فى الجزر يقولوا الارانب اكلنا الجزر, الراجل زهق وقرر يخلع للارانب كلها ضروسها واسنانها, وفى يوم الراجل ملقاش الجزر غضب جداً وراح ماسك الارانب وسالها عملتوا اية فى الجزر رد الارنب وقاله عملناه عصير…!!!

واحد بخيل راح مع ابنه على سوبر ماركت، الولد جاب بسكوت وشكولاته وشيبس ابوه بيقوله شو هاد يا ولد!!! قاله بحبه يا بابا بحبه.. قاله لكان يلاّ بوسه ورجعه مكانه يا حبيبي انت!!!

واحد سافر أميركا.. وبعد سنتين اتصل بأبوه وقال له انا اتجوزت واحدة أمريكية وأجاني ايدز...!!! ابوه زعل وغضب كتير وقالو.. ليه ما سميتوش على اسمي؟؟؟؟ هع هع هع...

--------------------
weloo_love_tina
مشرف
مشرف
weloo_love_tina

نكت مصري اخر فرفشة Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت مصري اخر فرفشة   نكت مصري اخر فرفشة Icon_minitimeالسبت مارس 24, 2007 1:15 pm

هههههههههههههههههه

ميرسي كتير على النكت الحلوة
maro magnoonet tantoon
معجب فعال
معجب فعال
maro magnoonet tantoon

نكت مصري اخر فرفشة Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت مصري اخر فرفشة   نكت مصري اخر فرفشة Icon_minitimeالسبت مارس 24, 2007 1:17 pm

مرسي علي المرور و يا رب تكون عجبتك
weloo_love_tina
مشرف
مشرف
weloo_love_tina

نكت مصري اخر فرفشة Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت مصري اخر فرفشة   نكت مصري اخر فرفشة Icon_minitimeالجمعة أبريل 06, 2007 2:32 pm

مررة عجبتني

وميرسي مررة تانية على النكت
raouia
معجب فعال
معجب فعال
raouia

نكت مصري اخر فرفشة Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت مصري اخر فرفشة   نكت مصري اخر فرفشة Icon_minitimeالأربعاء أبريل 11, 2007 3:02 am

ميرسي كتير على النكت santa
eyad14
معجب فعال
معجب فعال
eyad14

نكت مصري اخر فرفشة Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت مصري اخر فرفشة   نكت مصري اخر فرفشة Icon_minitimeالخميس مايو 03, 2007 2:44 am

ميرررررررررسي
كتيييييييييييييييييييييييير
على النكت الرووووووعه
يسلموووووووووووووووو

نكت مصري اخر فرفشة
صفحة 1 من اصل 1